بیانیه خط مشی مشتری مداری شرکت فارابی

خانه/بیانیه خط مشی مشتری مداری شرکت فارابی
بیانیه خط مشی مشتری مداری شرکت فارابی ۱۳۹۶-۶-۴ ۰۴:۵۸:۴۸ +۰۴:۳۰

 

بیانیه خط مشی مشتری مداری شرکت فارابی

شرکت داروئی و بهداشتی فارابی با بیش از نیم قرن فعالیت مستمر در زمینه طراحی فرمولاسیون و تولید محصولات با کیفیت تخصصی و درمانی در زمینه مراقبت از پوست، مو و محصولات آرایشی و بهداشتی، به منظور جلب نظر، اعتماد، و افزایش رضایتمندی مشتریان، همواره خود را متعهد به قدردانی، ادای احترام و همچنین برآورده ساختن نیازهای حال و آینده مشتریان خود می داند.

در این راستا به منظور توسعه سیستم های مدیریت خود، اقدام به پیاده سازی و اجرای استانداردها و دستورالعملهای سازمان غذا و دارو، با هدف استقرار نظام مند فرآیند رسیدگی به شکایات و نظرات مشتریان و ارزیابی میزان رضایت مندی مشتریان خود نموده است. این شرکت اهداف ذیل را در راستای رسیدگی شایسته به نظرات و شکایات مشتریان و ارزیابی دقیق و صحیح میزان رضایت مندی مشتریان، اتخاذ نموده است:

  • ارتقاء مستمر رضایتمندی و وفاداری مشتریان
  • بهبود مستمر فرآیندهای رسیدگی به نظرات و شکایات و سنجش رضایتمندی مشتریان
  • پاسخگویی دقیق، مناسب و سریع به شکایات مشتریان
  • گسترش فرهنگ مشتری مداری
  • ارتقاء سطح آگاهی و توانمندسازی کارکنان

 

از کلیه مدیران و کارکنان شرکت داروئی و بهداشتی فارابی انتظار می‌رود، ضمن تعهد و پایبندی به رعایت تمامی الزامات قانونی و سایر الزامات مرتبط با استاندارد های فوق، در تمام فعالیتهای خود، با رویکردی مسئولانه و مجدانه نسبت به تبیین و تشریح موارد فوق برای همکاران وجلب مشارکت کامل آنها جهت بهبود مستمر اثربخشی نظام های مذکور و اجرای کامل و بدون نقص تمامی الزامات آن اقدام نمایند. همچنین با در نظرگرفتن اصول مشتری مداری، دسترسی آسان، واقع بینی در پاسخگویی، محرمانگی، قانون مندی و رعایت اصول اخلاقی، کلیه نظرات و شکایت های دریافتی از سوی مشتریان را به صورت اثربخش و کارا بدون هیچ گونه پیش داوری رسیدگی نموده و امید داریم با تلاش مستمر و روزافزون شاهد افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان خود باشیم. بدیهی است کلیه فعالیت ها و اقدامات مورد نیازجهت تحقق موارد یاد شده و همچنین تأمین منابع لازم در چارچوب ارکان نظامنامه و استانداردهای فوق الذکر، مورد حمایت و پشتیبانی کامل مدیریت عامل شرکت قرار دارد.